Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zostałam zaproszona do firmy z segmentu korporacji, aby poopowiadać o swojej pracy. To miało być spotkanie kadry kierowniczej z kadrą kierowniczą, czyli ze mną i mieliśmy pogadać jak to dyrektorzy – o zarządzaniu. Projekt nazywa się “Inspire me over the coffee”. Na pierwszy rzut oka zero podobieństw – jak mam opowiadać o działalności i specyfice instytucji kultury osobom, które, jak sądziłam, są zapatrzone jedynie w tabele i terminy?
Długo myślałam, jak potraktować temat, nawet przemknęło mi przez myśl, czy się nie wycofać. Przeczekałam kryzys i podeszłam do sprawy następująco:
Rozmowa okazała się bardzo udana, z planowanej godziny zrobiły się ponad dwie. Ale najważniejsze było to, że poszliśmy wszyscy w kierunku uniwersaliów dostępnych w każdej branży – zarządzania czasem, pracy projektowej, obiegu dokumentów w firmie, sprawozdawczości. Ciekawostką przebijającą wszystko okazał się dla gospodarzy spotkania proces aplikowania na stanowisko dyrektora w instytucji kultury, kompletowanie dokumentów, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i największy szok – że umowa trwa od 3 do 7 lat. Dla nas to oczywiste, prawda?
Po co o tym piszę? Bo często okopujemy się na wcześniej upatrzonych pozycjach, korzystamy ze schematycznych, znanych, wręcz oklepanych rozwiązań. Rozmowy z kimś spoza naszej działki pozwalają spojrzeć na siebie i swoją pracę z innej perspektywy, może także docenić pewne sprawy, a może zainspirować się rozwiązaniami z innych branż?
Na tym spotkaniu to ja miałam dać coś od siebie – swoją wiedzę i doświadczenie. Ale sama też wyszłam bogatsza z tego spotkania: wypowiedzenie pewnych rzeczy na głos pozwala je uporządkować.
Podsumowując:
Warto czerpać wiedzę z różnych branży.
Kawa to zawsze dobry pomysł na inspirację.
Z pozdrowieniami dla Karoliny 🙂
58-100 Świdnica,
ul. M. Kopernika 25/7
8821983189
524920551
Copyright © 2024 wsparcie adito.pl