Twój koszyk jest obecnie pusty!
Popijając drinka z palemką nad basenem, pomyślcie już powoli o jesieni. Szykuje się kilka ciekawych wydarzeń branżowych, informacje o których zebrałam w tym materiale.
Jubileuszowa edycja odbędzie się w województwie świętokrzyskim, instytucją goszczącą jest Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Kielcach.
Tematy konferencyjne:
– wspomnienia koordynatorów
– droga zawodowa od młodszego bibliotekarza do dyrektora
– poczucie bibliotekarskiego spełnienia
– współpraca międzynarodowa bibliotekarzy
– promocja czytelnictwa
Formularz do zapisów: TUTAJ
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji i Polskie Towarzystwo Biblioterapeutyczne zapraszają bibliotekarzy, nauczycieli, wychowawców, pedagogów, terapeutów oraz wszystkich zainteresowanych biblioterapią, stosowaniem biblioterapii w swojej codziennej pracy zawodowej.
Program i rejestracja: TUTAJ
Głównym celem konferencji jest poszerzenie wiedzy i kompetencji na temat dostępności kultury dla osób ze szczególnymi potrzebami, a także stworzenie przestrzeni do rozmów o szansach i trudnościach wdrażania dostępności w śląskich placówkach kulturalnych. Podczas III edycji organizatorzy chcą skupić się przede wszystkim na zagadnieniach związanych ze skutecznymi i innowacyjnymi narzędziami w dostępności. W ramach konferencji odbędą się wystąpienia ekspertów od lat zajmujących się dostępnością, panel dyskusyjny, warsztaty oraz pokazy filmowe.
Liczba miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp na warsztat oraz film La Singla – 25 zł. Zapisy dostępne poprzez stronę internetową.
To dwa „siostrzane” wydarzenia, które odbędą się dzień po dniu, trzeci dzień przeznaczony jest na sesje warsztatowe.
Marketing w Kulturze ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w publicznych instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych. To nie tylko konferencja, podczas której osoby uczestniczące zdobywają wiedzę, inspirują się na kolejny rok działania, ale także radosne spotkanie, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wymiana doświadczeń.
Forum Kultury Cyfrowej zostało zaplanowane w odpowiedzi na oczekiwania środowiska sektora kultury związane z transformacją cyfrową w instytucjach kultury, która jest nie tylko faktem, ale także w coraz większym stopniu oddziałuje nie tylko na kwestie wizerunku instytucji w Internecie, ale i na praktyki związane z prezentowaniem zbiorów, wystaw i narracji związanych z instytucją, z traktowaniem zbiorów cyfrowych jako pełnowartościowych kolekcji mogących pełnić role osobnych filii muzeów, galerii, bibliotek, z koniecznością posiadania przez kuratorów nowych kompetencji, z nowymi możliwościami dotarcia do odbiorców, a także z wagą cyfrowych kolekcji jako formy zabezpieczania i przechowywania dziedzictwa kultury.
Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/
Wydarzenia odbędą się w nowo otwartej siedzibie instytucji przy Targu Rakowym 11 – Kunszcie Wodnym.
Wydarzenie to ma na celu budowanie sieci nowocześnie działających instytucji kultury, wspieranie procesu świadomego i refleksyjnego działania w sektorze kultury oraz sprawczo działających zespołów. To podwójna okazja, ponieważ w tym roku Organizatorzy łączą ze sobą dwa wydarzenia: kolejną Ogólnopolską Giełdę Projektów, a także podsumowanie efektów dwuletniego programu Konwersja cyfrowa domów kultury.
Informacje o zapisach wkrótce.
Gospodarzem będzie załoga pleszewskiej ZAJEZDNI KULTURY:
Szczegóły wkrótce, na stronie TUTAJ
To wyjątkowe i najprawdopodobniej jedyne wydarzenie łączące środowisko muzyków – profesjonalnych i amatorów – oraz kadr kultury w sformalizowanych strukturach. Wszystko po to, by robić udane, widowiskowe albo kameralne, ale na pewno spektakularne wydarzenia muzyczne, które oczarują publiczność!
Spotkamy się online w gronie ekspertów – koncertujących z powodzeniem artystów, przedstawicieli kadry zarządzającej instytucji kultury, menedżerów muzycznych.
Gdzie jeszcze znajdziesz tak skumulowaną wiedzę uzyskaną od praktyków?
Dołącz do nas!
Tematy, które poruszymy:
– udana współpraca przy organizacji wydarzeń
– przygotowanie oferty koncertowej, która rozkocha organizatora
– gdzie szukać pierwszego kontaktu do nawiązania współpracy
– na co zwrócić uwagę przy wyborze artysty do współpracy
– dlaczego rider techniczny jest ważny dla wszystkich
– po co umowa koncertowa i na co zwrócić uwagę
– różne formy rozliczeń
– rola promocji i marki osobistej
– self-management
– zarządzanie projektem artystycznym
– kiedy się rozpoczyna i kończy współpraca przy wydarzeniu artystycznym
Informacje, zapisy i bilety: TUTAJ
Wiesz o ważnej jesiennej konferencji lub kongresie dla kadry instytucji kultury? Napisz!
Były i minęły:
To nowa inicjatywa Łaskiego Domu Kultury, która ma pobudzić społeczność do śmielszego zbliżenia się do świata kultury, w tym przede wszystkim świata projektowania graficznego. Konferencja ma być miejscem integracji, wymiany myśli, doświadczeń i edukacji.
Tematyka
– Projektowanie graficzne na potrzeby promocji wydarzeń kulturalnych
– Projektowanie identyfikacji wizualnej wydarzeń
– Projektowanie atrakcyjnych komunikatów wizualnych
– Współpraca między projektantami, a działaczami sektora kultury
– Branding w sektorze kultury
– Obszary wspólne dla marketingu i projektowania graficznego w sektorze kultury
Konferencję jest kierowana do ośrodków kultury, organizacji, stowarzyszeń i wszystkich ludzi zaangażowanych w pracę na rzecz szeroko rozumianego sektora kultury.
Zapowiedziani prelegenci:
Kultura na Czasie objęła patronat nad tym wydarzeniem.
58-100 Świdnica,
ul. M. Kopernika 25/7
8821983189
524920551
Copyright © 2024 wsparcie adito.pl