Jak pracować nad wizerunkiem muzyka

, ,

Znają nuty, umieją grać i śpiewać, kończą prestiżowe uczelnie. Mowa o muzykach. Ale najczęściej zderzają się z trudnościami, na które najczęściej nikt ich nie przygotował na etapie kształcenia – mają problem z promocją, spójnym wizerunkiem i przebijaniem się, czy pracą nad pokonaniem tremy.

Tym tematem postanowiła zająć się Marta Weronika Pawłowska – fotografka wizerunkowa z wieloletnim doświadczeniem, PRowiec, kreatorka wizerunku twórców, artystów i przedsiębiorców małych przedsiębiorstw. Współtworzyła nowy wizerunek Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Przez prawie dekadę fotografowała i koordynowała zespołem fotografów w trakcie Energa Camerimage Festiwal. Jest absolwentką dwóch szkół artystycznych i wie, z czym mierzą się artyści różnych specjalności w świecie pełnym podobnych sobie osób. Dlatego stworzyła autorskie narzędzie do budowy wizerunku i nim posługuje się w swojej codziennej pracy z klientami. Nieszablonowe podejście powoduje, że praca nad wizerunkiem w jej wykonaniu dotyka wielu sfer. W ten sposób klienci otwierają się na zmiany, wiedząc, że mają na to bezpieczną i nieoceniającą przestrzeń.

„Wizerunek muzyka zamknięty w zeszycie” to projekt edukacyjny łączący autorskie narzędzie do budowy wizerunku z materiałami wideo-prowadzenia wygenerowanymi przez AI. Dzięki temu muzycy mogą podnieść swoje kompetencje w budowaniu wizerunku. Przedsięwzięcie koncentruje się na stworzeniu i wdrożeniu innowacyjnego narzędzia edukacyjnego dla muzyków.

Głównym elementem jest „zeszyt wizerunkowy” – zbiór 40 kart ćwiczeń podzielonych na trzy rozdziały:
– autoanaliza,

– spojrzenie na siebie z perspektywy swoich działań

– i narzędzia wizerunkowe.

Każda karta zawiera zadania i pytania, które pomagają muzykom w odkrywaniu i kształtowaniu unikalnego wizerunku artystycznego.
Do karty ćwiczeń stworzony jest 5-7 minutowy materiał wideo. Materiały te, nazywane „wideo prowadzeniem”, rozszerzają treści z zeszytu, przedstawiają kontekst oraz prowadzą uczestników przez proces budowania wizerunku.

Przedsięwzięcie obejmuje cykl warsztatów online:
1. Warsztat wprowadzający (2 godziny): prezentacja narzędzia, omówienie podstaw budowania wizerunku muzyka, analiza potrzeb uczestników.
2. Trzy warsztaty grupowe (po 1 godzinie): poświęcone kolejnym rozdziałom zeszytu, z sesjami Q&A i wymianą doświadczeń.
3. Indywidualne konsultacje (3 godziny dla każdego uczestnika): szczegółowa analiza indywidualnego wizerunku, opracowanie strategii działania.

Dla kogo?

Zdecydowanie dla osób, które marzą o zmianie wizerunku na bardziej profesjonalny ale i autentyczny, którym zależy, by stać się widocznym, zrozumiałym dla odbiorców; dla tych, którzy chcą wykorzystywać potencjał nowych technologii oraz indywidualnej pracy.

Jak dołączyć?

W projekcie weźmie udział 11 muzyków, wybranych w procesie rekrutacji. Kryteria selekcji będą obejmować motywację, dotychczasowe doświadczenie oraz potencjał rozwojowy. Zgłoszenia trwają do 31 października 2024 r.

Link do zgłoszeń – TUTAJ

 

#współpraca

Kultura na Czasie
Anna Rudnicka

58-100 Świdnica,
ul. M. Kopernika 25/7

NIP:

8821983189

REGON:

524920551

W czym mogę Ci pomóc?

Telefon:

+48 605 925 386

Mail:

info@kulturanaczasie.pl

Znajdź mnie w mediach społecznościowych!

Regulamin sklepu internetowego

Polityka prywatności

Copyright © 2024 wsparcie adito.pl